Я

Як навчати школярів долати ґендерні стереотипи. Конспекти занять: навчально-методичний посібник для вчителів загальноосвітніх закладів

Як навчати школярів долати ґендерні стереотипи. Конспекти занять: навчально-методичний посібник для вчителів загальноосвітніх закладів

Як навчати школярів долати ґендерні стереотипи. Конспекти занять: навчально-методичний посібник для вчителів загальноосвітніх закладів / За ред. проф. Т. Говорун. – К.: 2011. – 806 с.

Навчальний посібник орієнтований на ознайомлення вчителів, шкільних психологів та соціальних педагогів з основами ґендерних знань та способами їх передачі учням різного шкільного віку. Автори пропонують інноваційні підходи до проблеми розвитку ґендерної компетентності учнівської молоді. Посібник допоможе вчителю разом із учнями відповісти на питання, чому ґендерні стереотипи стають на заваді освітньому, професійному, громадянському розвитку особистості, навчити дівчаток і хлопчиків розпізнавати та звільнятись від їхнього впливу на поведінку та взаємини статей.


Завантажити
Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить?

Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить?

Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить? Сборник феминистских автобиографических текстов. – СПб., 2011. – 192 с.

В данный сборник феминистских текстов вошли девять автобиографических историй женщин-феминисток из России и Украины, а также русских эмигранток из Дании и Германии. В текстах отражены не только личные истории, но и практики феминистской деятельности женщин. В конце сборника представлена научно-популярная статья о феминизме и его направлениях, а также обширный каталог интернет-ресурсов по феминистской и гендерной тематике.


Завантажити