С

Як говорити з дітьми про справжній зміст свята 8 березня?

Як говорити з дітьми про справжній зміст свята 8 березня?

Як говорити з дітьми про справжній зміст свята 8 березня? Координатор освітніх програм Amnesty International Ukraine, кандидат юридичних наук Володимир Селіваненко розробив нову концепцію заходу до Дня боротьби за права жінок, що може бути проведений на рівні класу! Ознайомлюйтесь та втілюйте цю оригінальну розробку!


Завантажити
Сліпенко Н. Рецензія на збірку «ПРОти НАСильства»

Сліпенко Н. Рецензія на збірку «ПРОти НАСильства»

«ПРОти НАСильства» — книжка, у якій новели десятьох українських письменниць і письменників про насильство доповнено психологічними коментарями і законодавчою інформацією. Чого очікувати від збірки та наскільки вдало реалізовано проект — читайте в рецензії.

Наталія Сліпенко: Книголюбка. Організаторка феміністського літературного клубу «Літературні посиденьки». Книжкова блогерка. Активістка феміністичного руху. Прихильниця інтерсекційного фемінізму. Викладачка англійської мови.


Завантажити
«Ми – різні, ми – рівні». Основи культури ґендерної рівності. Навчальний посібник для учнів 9 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

«Ми – різні, ми – рівні». Основи культури ґендерної рівності. Навчальний посібник для учнів 9 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

«Ми – різні, ми – рівні». Основи культури ґендерної рівності. Навчальний посібник для учнів 9 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів / за ред. О. Семиколєнової. 2 вид., К.: Ніка-Центр, 2010. – 176 с.

Головне завдання посібника – розвінчати стереотипні уявлення про ролі жінок і чоловіків у родині та суспільстві, сформувати світогляд учнів, вільний від ґендерних упереджень і передсудів.

Посібник зорієнтовано на використання сучасних педагогічних технологій, що передбачають взаємодію учнів як між собою, так і з учителями, батьками. Все це створює умови для подальшої демократизації навчально-виховного процесу, який базується на повазі до особистості кожної дитини.


Завантажити
Ґендерні стереотипи та ставлення громадськості до ґендерних проблем в українському суспільстві

Ґендерні стереотипи та ставлення громадськості до ґендерних проблем в українському суспільстві

Ґендерні стереотипи та ставлення громадськості до ґендерних проблем в українському суспільстві / За ред. Ю.І. Саєнка. - Київ: ВАІТЕ, 2007. - 143 с.

У колективній монографії представлено результати соціологічного дослідження ґендерних стереотипів та ґендерних проблем українського суспільства. Висвітлені експертні оцінки  розвитку засад ґендерної політики в країні, результати опитування громадської думки щодо характеру ґендерних відносин у різних сферах суспільного життя, а також результати контент-аналізу матеріалів у друкованих ЗМІ під ґендерним кутом зору. Показані чинники, що впливають на ґендерні стереотипи та ставлення до ґендерної проблематики в сучасному українському суспільстві, а також особливості прояву ґендерної асиметрії в різних соціальних сферах.


Завантажити
Ґендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ

Ґендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ

Ґендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ / Н.М.Сидоренко, М.М.Скорик, та ін.; редупоряд. Н.М.Сидоренко. – К.:”К.І.С.”, 2004. – 76 с.

Посібник розрахований на журналістів, працівників засобів масової інформації, всіх, кого цікавлять питання ґендернозбалансованого висвітлення різних аспектів суспільного життя.


Завантажити
Ґендер і етнічність. Україна перед європейським вибором

Ґендер і етнічність. Україна перед європейським вибором

Ґендер і етнічність. Україна перед європейським вибором / упоряд. М. Скорик – Київ : Програма розвитку ООН в Україні, 2006. – 49 с.

Це видання підготовлено на основі дослідження, проведеного в межах виконання "Програми рівних можливостей", яку впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні. Дослідження здійснене громадською організацією "Київський інститут ґендерних досліджень", керівник проекту Людмила Малес, кандидат соціологічних наук


Завантажити
Навчально-методичні матеріали до уроків ґендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні»

Навчально-методичні матеріали до уроків ґендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні»

Навчально-методичні матеріали до уроків ґендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні» / За заг. ред. О. Семиколєнової. – Запоріжжя: Друкарський світ, 2011. – 128 с.

Навчально-методичні матеріали «Ми – різні, ми – рівні» допоможуть вчителям у підготовці до уроків ґендерної грамотності, які проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах України в рамках проголошеного Європейським парламентом і Радою Європи Року рівних можливостей для всіх та Року ґендерної рівності в Україні.

Матеріали будуть корисними і для викладачів, студентів та аспірантів педагогічних та інших вищих навчальних закладів як приклад формування системи методик та стандартів ґендерної освіти для вчителів та викладачів України.

Уроки ґендерної грамотності спрямовані на подальшу демократизацію навчально-виховного процесу, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у демократичному українському суспільстві.


Завантажити
Ґендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 2.

Ґендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 2.

Ґендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 2. / ред. рада Семиколєнова О.І., Мелещенко Т.В., Данилевська О.М., Бака Т.В., Вихор С.Т. – К.: Програма розвитку ООН в Україні, 2011. – 259 с.

В збірці представлений експертний аналіз програм для основної та старшої школи (за освітніми галузями).

Усі проаналізовані програми розроблено відповідно до Державного стандарту освіти. Вони є одними з основних документів для вивчення предметів інваріантної складової типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів. Програми відповідають типологічній віднесеності, а також задовольняють критеріям адресної спрямованості. До того ж, вони є соціально й психологічно визначеними.

Експертизу здійснено відповідно до визначеної процедури ґендерної експертизи навчальних програм.


Завантажити
Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить?

Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить?

Сабунаева М.Л. Я феминистка. Вы хотите об этом поговорить? Сборник феминистских автобиографических текстов. – СПб., 2011. – 192 с.

В данный сборник феминистских текстов вошли девять автобиографических историй женщин-феминисток из России и Украины, а также русских эмигранток из Дании и Германии. В текстах отражены не только личные истории, но и практики феминистской деятельности женщин. В конце сборника представлена научно-популярная статья о феминизме и его направлениях, а также обширный каталог интернет-ресурсов по феминистской и гендерной тематике.


Завантажити
Синельников А., Ипполитова Е. и др. Социально-психологическая реабилитация женщин и детей, пострадавших от домашнего насилия

Синельников А., Ипполитова Е. и др. Социально-психологическая реабилитация женщин и детей, пострадавших от домашнего насилия

Синельников А., Ипполитова Е. и др. Социально-психологическая реабилитация женщин и детей, пострадавших от домашнего насилия. Учебно-методическое пособие. – Барнаул, 2012. – 50 с.

В представленном учебно-методическом пособии рассмотрена проблема социально-психологической реабилитации женщин и детей, пострадавших от домашнего насилия.

Анализ вторичных источников и опыта оказания психологической помощи жертвам домашнего насилия позволил определить феноменологию данного явления, описать его основные признаки. В пособии описаны виды домашнего насилия, его основные фазы. Рассмотрены основные реакции и симптомы, характерные для женщин, переживающих травматический кризис и детей, ставших свидетелями домашнего насилия.


Завантажити