Історія п’ята – про дівчинку, якій не дозволялося бути активною

Прийшовши на роботу, Тетяна Василівна, психологиня закладу дошкільної освіти, побачила біля дверей свого кабінету дуже стурбовану матусю.

– Доброго ранку, щось сталося? Щось із Оксанкою? – співчутливо запитала Тетяна Василівна. – Проходьте до кабінету, будь ласка.
– Уявляєте, – у розпачі промовила матуся дівчинки, щойно зайшовши до кабінету, – моя Оксаночка зовсім відмовляється носити спідниці та сукні! А після прогулянки на неї взагалі страшно дивитись. Я тільки і встигаю зупиняти її, щоб не лізла на дерева, обходила калюжі та була обережною на гойдалках. Вона дуже активна як для дівчинки!
– А що поганого в тому, що дівчинка буде активною, буде носити зручний одяг, який їй подобається? – м’яко запитала психологиня. – Буде просто пізнавати світ...
– Та як же..! Вона ж дівчинка, тому повинна бути чемною, виглядати красиво та охайно! Бути спокійною! А світ можна пізнати і з книжок.



Нажаль, світ неможливо пізнати тільки з книжок, а для розвитку дитині вкрай необхідно активно рухатись. І це стосується не тільки хлопчиків. Фізична активність позитивно впливає на психічний стан дитини, є основою гарного настрою та фундаментом для успішного навчання у школі, сприяє розвитку комунікаційних навичок, адже граючись в активні ігри, дитина вчиться встановлювати дружні стосунки з іншими дітьми. Тому можна порадіти за Оксану, яка росте жвавою, активною та розумною дівчинкою.

Важко сперечатись, що сукні та юбки не дозволяють активно опановувати простір дитячого майданчику, стримуючи рухи дитини. Саме тому дівчинка віддає перевагу зручному одягу. І в цьому немає нічого поганого, адже прогулянки у дитячому садочку не повинні перетворюватись на «показ мод», а мають надавати можливість дітям награтися вволю.

Як каже у таких випадках психологія, у школі добре навчаються ті, хто награлися у дошкільному віці. Тому давайте дозволимо дітям розвиватись та гратись – серйозними та чемними вони ще встигнуть набутися.

Фото узято з інтернет-джерел