Гендерночутлива наочність для шкіл та дитсадків

ГЕНДЕРНОЧУТЛИВА НАОЧНІСТЬ – це інформаційно-ілюстративні матеріали, що використовуються у навчально-виховному процесі, але при цьому не містять стереотипних та дискримінаційних змістовних компонентів (текстів, зображень тощо). Про традиційні для системи освіти зворотні випадки можна детально прочитати у главі з посібника ГІАЦ «КРОНА» «У пошуках гендерного виховання».

Нижченаведена гендерночутлива наочність є результатом творчої співпраці гендерної експертної спільноти та вчительства й виховательства загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів Харківської області. І хоча розроблялася вона для освітніх установ саме згаданих рівнів, наведена наочність може використовуватися також у роботі з учнівством інших вікових груп, і не тільки з ним.

Нижченаведена гендерночутлива наочність може вільно копіюватися та використовуватися у друці лише за умови посилання на першоджерело (www.krona.org.ua – ГІАЦ «КРОНА») та повному збереженні інформації про авторство (супроводжує кожну з ілюстрацій).

 

Наочність «ПРОСТІР, ВІЛЬНИЙ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ»

Наочність «ПРОСТІР, ВІЛЬНИЙ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ»

 

Для розміщення у фойє будь-яких навчальних закладів, у яких принцип недискримінації обраний як пріоритетний.

Рекомендовано друк розміром 297x420 мм (формат А3), настінне розміщення.
Розроблено в рамках експериментальної роботи регіонального рівня «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів» і проекту «Дитячий садок і школа: гендерний апгрейд».
За фінансової підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.
Ідея: М.Л. Ступак, Л.В. Цяцька.
Дизайн: Олена Овчарова.
© Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА», 2016.

Наочність «ВИБІР ЗА МНОЮ»

Наочність «ВИБІР ЗА МНОЮ»

 

Для використання у загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладах, а також у лікувальних закладах (як гендерночутлива / гендернонейтральна альтернатива стереотипній наочності про здоровий спосіб життя – не містить зображення людей, тоді як головні «меседжі» про здоров’я передаються).

Рекомендовано друк розміром 1200x1200 мм, настінне розміщення.
Розроблено в рамках експериментальної роботи регіонального рівня «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів» і проекту «Дитячий садок і школа: гендерний апгрейд».
За фінансової підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.
Ідея: Ольга Андрусик, Олег Марущенко, Тетяна Дрожжина, Олена Малахова.
Дизайн: Ірина Стасюк.
© Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА», 2016.

Серія з 10 ілюстрацій на тему «ПРОФЕСІЇ»

Для використання у дошкільних навчальних закладах та у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів (як гендерночутлива альтернатива стереотипній наочності про професії: у тих самих професійних ролях тут рівною мірою зображені і чоловіки, і жінки, у назвах професій використані фемінітиви).

Рекомендовано друк розміром 297x420 мм (формат А3).
Розроблено в рамках експериментальної роботи регіонального рівня «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів» і проекту «Дитячий садок і школа: гендерний апгрейд».
За фінансової підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.
Ідея: Ольга Андрусик, Тетяна Дрожжина, Олена Малахова, Олег Марущенко.
Сюжетна розробка: Ольга Андрусик.
Дизайн: Ірина Стасюк.
© Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА», 2016.